- -300,00 zł

Płatność obsługują:
Płatność obsługują:
Uchylno-obrotowy ekran LCD pozwala sprawdzić kompozycję selfie lub ujęcia na wideoblog i uniknąć zasłonięcia obrazu przez mikrofon lub inne akcesoria. Dotykowy system obsługi umożliwia intuicyjne regulowanie ostrości, czasu migawki i innych ustawień — również przy zdjęciach selfie.
Wbudowany mikrofon z trzema kapsułami umożliwia nagranie wyraźnego głosu nawet w tłumie. Wykorzystane w nim specjalne techniki filtracji przestrzennej pozwalają utrwalić wyraźny dźwięk sprzed aparatu, a wytłumić niepożądane odgłosy z otoczenia. Dostarczana w komplecie osłona zapewnia dobrą jakość nagrań nawet na wietrze.
Aparat ZV-1 jest zaprojektowany z myślą o łatwym i szybkim przygotowywaniu materiału na wideoblog. Ma ergonomiczny uchwyt stabilizujący urządzenie w czasie selfie oraz jasną lampkę nagrywania, dzięki której już nigdy nie zapomnisz włączyć nagrywania.
Aparat ZV-1 współpracuje z uchwytami do zdjęć, takimi jak Sony GP-VPT2BT z technologią bezprzewodową Bluetooth®. Ten model uchwytu pozwala bez żadnych przewodów, w prosty sposób zdalnie sterować nagrywaniem, zoomem, a nawet przyciskami programowalnymi. Nasze uchwyty są idealnymi akcesoriami dla autorów wideoblogów. Zapewniają stabilność i uniwersalność w czasie zdjęć, a w razie potrzeby uwalniają ręce, zmieniając się w miniaturowy statyw.
Udoskonalona technologia przetwarzania kolorów firmy Sony pozwala uzyskać żywe, naturalne obrazy i jest szczególnie efektywna przy reprodukcji odcieni karnacji. Działa przy fotografowaniu i filmowaniu. W celu usunięcia zmarszczek można ją połączyć z efektem ''Gładka skóra''.
Mimo kieszonkowych rozmiarów aparat ZV-1 jest wyposażony w duży przetwornik CMOS Exmor RSTM typu 1,0", zapewniający wysoką jakość obrazu nawet przy skąpym i trudnym oświetleniu. Matryca ta pozwala uzyskać profesjonalnie wyglądający efekt bokeh. Dzięki szybkiemu odczytowi danych możesz też utrwalać wspaniałe obrazy 4K i nagrywać filmy w bardzo zwolnionym tempie.
Kiedy zwrócisz twarz w stronę obiektywu, aparat zacznie rozpoznawać kolor, wzory (poziom jasności), odległość od obiektu (głębię) i informacje o twarzy/oku oraz przełączy się w precyzyjny tryb śledzenia ostrości. Rozpoznane oczy, twarze lub obiekty wyróżniane są ramkami. Pozwala to upewnić się, że główne elementy sceny będą ostre, i spokojnie filmować.
Umieszczony w płaszczyźnie ogniskowej, zaawansowany czujnik AF z wykrywaniem fazy pozwala systemowi Fast Hybrid AF na szybkie i dokładne ustawianie ostrości. 315 pól tego czujnika pokrywa 65 kadru i umożliwia szybkie, płynne przeniesienie ostrości z obiektu na obiekt. Kiedy robisz selfie, możesz w prosty sposób przełączać ostrość z twarzy na tło lub na odwrót — wystarczy nacisnąć przycisk.
Miękko rozmyte tło nada Twoim selfie ekspresję i profesjonalny wygląd. Unikatowa funkcja przełączania bokeh (przypisana do przycisku C1) eliminuje poszukiwanie odpowiedniej kombinacji ekspozycji i głębi ostrości. Wystarczy nacisnąć przycisk, by wyeksponować główny obiekt poprzez rozmycie tła lub uzyskać ostrość wszystkich całej sceny.
Twoje recenzje produktu zyskają nową jakość: ustawienie ''Prezentacja produktu'' pozwala szybko i dokładnie przenosić ostrość między Tobą a produktem. Standardowo jest ono przypisane do przycisku C2 — jego naciśnięcie wyłącza priorytetowe ustawianie ostrości na twarz i rozszerza pole widzenia. Kiedy będziesz trzymać produkt przed obiektywem, aparat ustawi na niego ostrość. Unikniesz więc typowych problemów z systemem AF i z łatwością nakręcisz recenzję.
System stabilizacji SteadyShot™, oparty na połączeniu rozwiązań optycznych i elektronicznych, zapewni płynny i stabilny obraz nawet przy chodzeniu. Zaprojektowano go specjalnie do zdjęć z ręki i filmowania wideobloga z użyciem uchwytu, by wyeliminować zamazane zdjęcia i skoki obrazu. Zamiast starać się pozostać w bezruchu, możesz skoncentrować się na kompozycji i kadrowaniu sceny.
Ujęcia nakręcone na gorąco, pod wpływem chwili, podnoszą atrakcyjność wideobloga, ale stanowią olbrzymie wyzwanie dla większości aparatów i kamer. Inteligentny algorytm przejść AE w aparacie ZV-1 umożliwia jednak szybkie korekty ekspozycji nawet przy radykalnych zmianach oświetlenia: wyjściu z cienia na pełne słońce, z pomieszczenia na powietrze itp. A ponieważ priorytet przy ustawianiu naświetlenia mają twarze, osoby na filmie dobrze prezentują się nawet przy nie najlepszym oświetleniu.
Uniwersalna stopka Multi Interface (MI) pozwala dodawać lampy, mikrofony i inne akcesoria. Obsługuje nie tylko produkty przeznaczone do ''zimnej stopki'' — można też zainstalować w niej zaawansowany mikrofon stereofoniczny ECM-XYST1M, pobierający zasilanie bezpośrednio z aparatu.
Dzięki funkcji nagrywania w bardzo zwolnionym tempie Twoje filmy zyskają dramatyzm i urok. Nagrywając w tempie do 960 kl./s, możesz uchwycić decydujący moment akcji lub w ciekawy sposób pokazać codzienną scenę. Regulowana prędkość odtwarzania pozwala spowalniać tempo w zakresie od 4x do 40x.
Aparat ZV-1 ma tryb fotografowania z interwałem, idealny do tworzenia kinowych animacji poklatkowych z użyciem naszego programu komputerowego Imaging EdgeTM Desktop. Regulacja interwału nagrywania (1-60 sekund) i pełne możliwości ręcznej regulacji ustawień pozwalają uzyskać fantastyczne obrazy płynących chmur lub smug świateł, tworzone nawet z 9999 zdjęć. Wejście zasilania USB umożliwia podłączenie powerbanku i utrwalanie scen przez wiele godzin.
Wysoka jakość fotografii to zasługa przetwornika CMOS Exmor RS typu 1,0" i obiektywu ZEISS® 24-70 mm. Duży przetwornik i szerokokątny obiektyw z przysłoną F1.8-2.8 połączono z procesorem BIONZ X™. Rezultat to profesjonalny wygląd obrazu, wyjątkowa efektywność w słabym oświetleniu i pięknie rozmyte tło na zdjęciach portretowych.
Ustawienia z grup ''Strefa twórcza'' i ''Efekt wizualny'' pozwalają kształtować wygląd obrazu w celu zwiększenia jego atrakcyjności i nadania mu indywidualnego charakteru. ''Strefa twórcza'' służy do korygowania kontrastu, kolorystyki i innych parametrów. ''Efekt wizualny'', z ustawieniami takimi jak obraz czarno-biały czy miniatura, nada obrazom nowy, niecodzienny charakter.
Aby pokazać swoje filmy i zdjęcia całemu światu, nie musisz siadać przed komputerem. Bezpłatna aplikacja Imaging Edge Mobile, dostępna w wersjach na urządzenia z systemem Android i iOS, pozwala zdalnie sterować aparatem, podglądać obrazy oraz przesyłać je do smartfona — nawet po wyłączeniu aparatu. Dzięki aplikacji Imaging Edge Mobile udostępnisz nagranie, gdziekolwiek jesteś, uzyskując lepszą jakość niż z aparatu w komórce.
Dodatek Movie Edit pozwoli przygotować film do publikacji mediach społecznościowych od razu po nagraniu. Ta prosta, darmowa aplikacja na urządzenia z systemem iOS i Android działa w połączeniu z aplikacją Imaging Edge Mobile. Umożliwia edycję filmu i dostosowanie proporcji obrazu do różnych platform społecznościowych — z automatycznym kadrowaniem na obiekt. Aby ruch był idealnie płynny, ulepszone narzędzie do stabilizacji obrazu jeszcze skuteczniej kompensuje drgania.
Aparat ZV-1 może dodać odpowiednie metatagi do filmu nakręconego w układzie pionowym. Pozwala to natychmiast przesłać materiał na platformę współpracującą z urządzeniami mobilnymi — bez obracania filmu na komputerze i kadrowania.
Dotykowy ekran aparatu ZV-1 pozwala w prosty sposób wybierać punkty ostrości, obiekty do śledzenia, a także inne ustawienia — nawet po otwarciu wyświetlacza przy robieniu selfie lub nagrywaniu wideobloga. Nie trzeba więc szukać pokręteł i joysticka.
Jeśli chcesz utrwalić piękny świat — i siebie — ze wszystkimi szczegółami, nagraj film w formacie 4K (QFHD 3840 x 2160). Szybki przetwornik aparatu ZV-1 odczytuje wszystkie piksele, których jest około 70 więcej niż w obrazie 4K. Dzięki tym dodatkowym danym każda klatka filmu zdumiewa później szczegółowością.
Aparat ZV-1 może być z powodzeniem stosowany w ambitniejszych produkcjach. Jego funkcje filmowe, takie jak krzywe gamma S-Log3 i S-Log2, spotyka się na ogół w sprzęcie profesjonalnym. Szeroki zakres dynamiki zapewniany przez profile S-Log pomaga uzyskać spójne obrazy z różnych aparatów i kamer, a ponadto ogranicza utratę szczegółów w najjaśniejszych i najciemniejszych fragmentach obrazu. Dostępne są również dodatkowe ustawienia ''Profilu obrazu'' i ''Strefy twórczej'' oraz zaawansowane funkcje, takie jak ''Asysta wyświetlania gamma'', wzór zebry, wyjście czystego sygnału HDMI z kontrolą nagrywania, kod czasowy czy nagrywanie plików proxy. Nie brakuje zatem niczego, co będzie potrzebne w codziennej pracy zawodowemu filmowcowi.
Dzięki wbudowanemu filtrowi neutralnie szaremu (ND) obraz zawsze będzie miał optymalną ekspozycję. Używaj więc dokładnie takich ustawień przysłony i czasu migawki, jakich potrzebujesz do urzeczywistnienia twórczego zamysłu. Regulowany filtr ND, będący standardem w profesjonalnym środowisku filmowym, pozwala podkreślić ruch obiektu i wytworzyć atrakcyjny efekt bokeh w warunkach, w których normalnie byłoby to niemożliwe — na przykład w słoneczny dzień, przy jasności do 19 EV.
Aparat ZV-1 pozwala przechwytywać z nagranych filmów pojedyncze klatki w pełnej rozdzielczości, bez użycia komputera. Możesz więc wybrać najważniejsze momenty lub stworzyć w aparacie kompletny materiał, obejmujący film i miniatury.
Jeśli zależy Ci na najlepszej jakości zdjęć, korzystaj z pakietu Imaging Edge Desktop. Narzędzie ''Remote'' umożliwia zdalne sterowanie aparatem i podglądanie obrazu na żywo na monitorze komputera. ''Viewer'' służy do podglądu, klasyfikacji i wybierania zdjęć z dużych bibliotek, a ''Edit'' pozwala przekształcać pliki RAW w końcowe zdjęcia..
Produkt |
![]() |
![]() |
Dostępność |
|
|
Cena |
3 499,00 zł
3 199,00 zł
|
3 495,00 zł
|
Opis |
RX100 V — kompaktowy aparat klasy premium z matrycą typu 1,0 i doskonałymi parametrami autofokusa
|
|
Wymiary |
101,6 × 58,1 × 41,0 mm (4 × 2 3/8 × 1 5/8 cala) | |
Waga |
Około 299 g (z akumulatorem i kartą Memory Stick Duo™) / Około 272 g (sam aparat) | |
Standard Wi-Fi® |
Tak (IEEE802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)) | |
NFC |
Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3, zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem | |
Pobór mocy (tryb aparatu) |
Około 2,6W przy korzystaniu z ekranu LCD; około 3,0W przy korzystaniu z wizjera (norma Camera & Imaging Products Association) | |
Źródło zasilania |
Prąd stały 3,6 V (dostarczony akumulator) / prąd stały 5,0 V (dostarczony zasilacz sieciowy) | |
ŁADOWANIE/ZASILANIE PRZEZ ZŁĄCZE USB |
Tak (zdjęcia, odtwarzanie) | |
System baterii / akumulatora |
Akumulator NP-BX1 | |
Czas pracy akumulatora (fotografie) |
Monitor: ok.: 220 / ok. 110min, wizjer: ok.: 210 / ok. 105 min | |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) |
Monitor: ok.: 35min, wizjer: ok.: 35min (W trybie [MP4 28 M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 20 min, a maks. rozmiar pliku to 4 GB) | |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, NAGRYWANIE CIĄGŁE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) |
Monitor: ok.: 65min, wizjer: ok.: 65min (W trybie [MP4 28 M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 20 min, a maks. rozmiar pliku to 4 GB) | |
Zakres barw (nieruchomy obraz) |
sRGB, Adobe RGB | |
Złącza wejściowe i wyjściowe |
Złącze Multi Terminal/Micro USB, Hi-Speed USB (USB 2.0), Micro HDMI | |
Typ obiektywu |
Obiektyw ZEISS Vario-Sonnar® T* złożony z 10 elementów w 9 grupach (9 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA) | Obiektyw ZEISS Vario-Sonnar® T* złożony z 10 elementów w 9 grupach (9 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA) |
Wartość F (maksymalna przysłona) |
F1,8 (szeroki kąt) – 2,8 (teleobiektyw) | F1,8 (szeroki kąt) – 2,8 (teleobiektyw) |
Ogniskowa |
f 8,8–25,7 mm, zdjęcie 3:2 f 24–70 mm, zdjęcie 4:3 f 25–73 mm, zdjęcie 16:9 f 26–76 mm, zdjęcie 1:1 f 30,5–89 mm | |
Zakres ustawiania ostrości (od przedniej części obiektywu) |
iAuto: AF (szeroki kąt: około 5 cm do nieskończoności, teleobiektyw: około 30 cm do nieskończoności) / Autoprogram: AF (szeroki kąt: około 5 cm do nieskończoności, teleobiektyw: około 30 cm do nieskończoności) | |
Zoom optyczny |
2,9x (zoom optyczny podczas nagrywania filmu) | |
Clear Image Zoom (fotografia) |
20M: około 5,8x / 10M: około 8,2x / 5.0M: około 11x / VGA: około 44x | |
Typ ekranu |
7,5 cm (3") (4:3) / 1 228 800 punktów / Xtra Fine / TFT LCD | |
AF Z FUNKCJĄ ŚLEDZENIA OSTROŚCI RUCHOMYCH OBIEKTÓW |
TAK | |
Tryb pomiaru światła |
Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy |
|
Czułość ISO (filmy) |
Automatyka: (ISO 125–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 125 / 160 / 200 / 250 / 320 / 400 / 500 / 640 / 800 / 1 000 / 1 250 / 1600 / 2 000 / 2 500 / 3 200 / 4 000 / 5 000 / 6 400 / 8 000 / 10 000 / 12 800 | |
Minimalne oświetlenie (film) |
Automatyka: 1,2 luksa (czas migawki 1/30) | |
Przysłona |
Inteligentna automatyka (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Autoprogram (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Ręczny (F1,8– F11 (szeroki kąt)) / Preselekcja czasu migawki (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Preselekcja przysłony (F1,8–F11 (szeroki kąt)) | |
Weryfikacja obrazu |
Kontrast, nasycenie, ostrość, style twórcze, przestrzeń barw (sRGB/Adobe RGB), jakość (RAW / RAW i JPEG / Extra fine / Fine / Standard) | |
Tryb fotografowania |
AUTO, autoprogram,preselekcja przysłony, czas migawki,ręczna ekspozycja,pamięć ustawień (1-4, M1-M4), tryb filmu (automatyka, preselekcja przysłony,czas migawki), tryb HFR (automatyka,preselekcja przysłony,czas migawki), panorama, tryby tematyczne. | |
Liczba zdjęć seryjnych (maksymalna) (maksymalna liczba rejestrowanych pikseli) |
Zdjęcia seryjne (duża prędkość): około 24 kl./s, średnia prędkość: około 10 kl./s, niska prędkość: około 3,5 kl./s | |
Panorama (zdjęcia) |
Tryb panoramy | |
Liczba rozpoznawanych scen |
Zdjęcie: Lepsza automatyka: 44/iAuto: 33; Film: 44 | |
Typ lampy błyskowej |
Wbudowana, podnoszona ręcznie | |
Format zapisu (ścieżka dźwiękowa filmu) |
Zdjęcie: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3); film: XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0, MP4 XAVCS: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały (Dolby® Digital Stereo Creator), MP4: MPEG-4 AAC-LC 2 kanały |
|
Funkcje odtwarzania |
BRAVIA® Sync (sterowanie przez HDMI), indeks 9/25 klatek, automatyczny obrót, pokaz slajdów, przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, Motion Shot Video, efekt upiększania | |
Clear Image Zoom (film) |
4K: około 4.35x; HD: Około 5,8x | |
Procesor obrazu |
Tak (BIONZ X) | |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY |
0° C. - +40° C. / 32° F. 104° F | |
STABILIZACJA OBRAZU (STEADYSHOT) |
SteadyShot: optyczny, tryb aktywny Optical SteadyShot (do filmów): tak (inteligentny tryb aktywny, typ optyczny z kompensacją elektroniczną, zapobiegający efektowi przewijania) | |
Regulacja kąta |
Maksymalnie około 180° w górę, około 45° w dół | |
Wspomaganie MF przez powiększenie obrazu |
5,3×, 10,7× | |
Aplikacja Playmemories Camera Apps |
TAK | |
TRILUMINOS Color |
TAK | |
Obraz w formacie 4K |
TAK | |
Sposób nastawiania ostrości |
Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) | |
Tryb ostrości |
Pojedynczy AF, automatyczny AF, ciągły AF, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny | |
Strefa wyznaczania ostrości |
Szeroka (315 pól detekcji fazy, 25 pól kontrastu), centralna, punktowa (mały/średni/duży), rozszerzany punktowy (wybór czujnika), śledzenie ostrości (szeroka, środkowa, punktowa (mały/średni/duży), rozszerzany punktowy (wybór czujnika)). | |
Kompensacja ekspozycji |
+/-3,0 EV, co 1/3 EV | |
Czułość ISO (fotografia) (zalecany wskaźnik ekspozycji) |
Automatyczna (ISO 125 – 12 800, górna/dolna granica), 125–12 800 (rozsz. ISO80/100), redukcja szumów: automatyczna (ISO 125 – 12 800), 200–25 600. | |
Tryby balansu bieli |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówka (ciepła biel), świetlówka (zimna biel), świetlówka (biel dzienna), świetlówka Światło dzienne, lampa błyskowa, temperatura barwowa /filtr barwny, nastawa własna | |
Mikrokorekty balansu bieli |
TakG7 do M7 (57 stopni)A7 do B7 (29 stopni) | |
Migawka sterowana elektronicznie |
Inteligentna automatyka (od 4 do 1/32 000 s) / Autoprogram (od 30 do 1/32 000 s) / Ręcznie (od 30 do 1/32 000 s) / Preselekcja przysłony (od 30 do 1/32 000 s) / Preselekcja czasu otwarcia migawki (od 30 do 1/32 000 s) | |
Redukcja szumów |
Redukcja szumów przy długich czasach (≥1/3 s): Włącz./Wyłącz., redukcja szumów przy ISO: normalna/słaba/wyłączona; wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna, ISO 200–25 600. | |
Funkcje zakresu dynamicznego |
Wyłączone, DRO (automatyka/poziom 1–5), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV) | |
Samowyzwalacz |
10 s / 5 s / 2 s / sekwencja 3 lub 5 zdjęć z możliwością wyboru opóźnienia 10 s, 5 s lub 2 s / zdjęcia z bracketingiem z możliwością wyboru opóźnienia 10 s, 5 s lub 2 s | |
Tryby zapisu |
Pojedyncze, zdjęcia seryjne, samowyzwalacz, samowyzwalacz (zdjęcia seryjne), bracketing zdjęć seryjnych, bracketing pojedynczy, bracketing balansu bieli, bracketing DRO | |
Profile obrazu |
Wył. / PP1–PP7 (poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–2, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, intensywność koloru, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie) | |
Tryby pracy lampy błyskowej |
Automatyczny, lampa włączona, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, lampa wyłączona | |
Bracketing |
TAK | |
Obsługiwane nośniki nagrań |
Memory Stick Duo™,Memory Stick PRO Duo™,Memory Stick PRO Duo™ (High Speed),Memory Stick PRO-HG Duo™,Memory Stick Micro™,Memory Stick Micro™ (Mark2),SD, SDHC(UHS-I),SDXC(UHS-I), microSD,microSDHC,microSDXC | |
Liczba nagrywanych pikseli nieruchomego obrazu (rozmiar obrazu) |
Rozmiar obrazu: tryb 3:2: 20 M / 10 M / 5 M; tryb 4:3: 18 M / 10 M / 5 M / VGA; tryb 16:9: 17 M / 7,5 M / 4,2 M; tryb 1:1: 13 M / 6,5 M / 3,7 M; panorama: szeroka / standardowa; rozmiar obrazu w filmach: tryb 16:9: 17 M / 7,5 M / 4,2 M | |
Tryb nagrywania filmu (NTSC) |
Przełącznik NTSC/PAL: NTSC AVCHD: 28 M PS / 24 M FX / 17 M FH / 24 M FX / 17 M FH, XAVC S 4K: 30p 100 M / 30p 60 M / 24p 100 M / 24p 60 M, XAVC S HD: 60p 50 M / 30p 50 M / 24p 50 M / 120p 100 M / 120p 60 M, MP4: 28 M / 16 M / 6 M. | |
Tryb nagrywania filmu (PAL) |
Przełącznik NTSC/PAL: Tryb PAL, AVCHD: 28 M PS / 24 M FX / 17 M FH / 24 M FX / 17 M FH, XAVC S 4K: 25p 100 M / 25p 60 M, XAVC S HD: 50p 50 M / 25p 50 M / 100p 100 M / 100p 60 M, MP4: 28 M / 16 M / 6 M. | |
Liczba nagrywanych pikseli nieruchomego obrazu (rozmiar obrazu) w filmie |
16: 9mode: 17 MP (5472 × 3080) / 7,5 MP (3648 × 2056) / 4,2 MP (2720 × 1528) | |
Filtr ND |
Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony | Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony |
Zoom cyfrowy (fotografie) |
20M: około 11x; 10M: około 16x; 5.0M: około 23x; VGA: około 44x | |
Zoom cyfrowy (filmy) |
Zoom cyfrowy: około 11x | |
Typ przetwornika |
Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS® typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2 | Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS® typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2 |
Liczba pikseli (efektywnie) |
Około 20,1 megapiksela | Około 20,1 megapiksela |
Wizjer |
Wizjer elektroniczny 0,39" (OLED), 2 359 296 punktów | |
Pokrycie kadru |
100% | |
Powiększenie |
Około 0,59×, obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m (dioptria) (odpowiednik obiektywu 35 mm) | |
Odległość od oka |
Około 20 mm od soczewki; 19,2 mm od ramki wizjera przy -1m-1 dioptrii (norma Camera & Imaging Products Association) | |
Regulacja dioptrii |
-4,0 – +3,0 m-1 | |
Regulacja jasności |
Ręcznie (5 ustawień) | |
|
|
Hi Q Studio - sklep Sony Centre Nowy Sącz
Ul. Dojazdowa 20, 33-300 Nowy Sącz